The Birmingham News

The Birmingham News er den vigtigste avis i Birmingham, Alabama, USA, og den største avis i Alabama. Papiret er ejet af Advance Publications, og var en daglig avis fra sin grundlæggelse gennem Den næste dag 30. september 2012. Den Nyheder og dens to søster Alabama aviser, Press-Register i Mobile og de Huntsville Times, flyttes til en tre gange -weekly print-udgaven publikation tidsplan. The Times-Picayune i New Orleans, også en Advance avis, også gik til tre gange om ugen på den samme dag.

Historie

Birmingham News blev lanceret den 14. marts 1888 af Rufus N. Rhodos som The Evening News, en fire-siders papir med to journalister og $ 800 driftskapital. På det tidspunkt, byen Birmingham var kun 17 år, men var en allerede boomer industriby og et fyrtårn af "New South" stadig ved at komme fra kølvandet på den amerikanske borgerkrig og genopbygning. Aviser sluttede med industrielle matadorer, akademikere og real-estate spekulanter i ubarmhjertige opreklamering af den nye by. Rhodes arbejdede som redaktør af Daily Herald, da han fandt sin kampagne for en viadukt, der spænder over "Railroad Reservation" dividere Birminghams nord og syd modstand fra hans forlægger. Han besluttede at strejke ud på egen hånd og lancerede News med sloganet "Stor er Birmingham og Nyhederne er dens Profet!" "News Bridge" blev indviet den 4. juli 1891 anses af hans papir på "fornemste af alle kommunale resultater af store og herlige Birmingham."

News cirkulation voksede fra 628 i 1888 til over 7000 i 1891, da det blev den største dagligt i Alabama og vandt kontrakten til at offentliggøre de generelle love Alabama. Navnet blev ændret fra The Evening News til The Daily News og derefter, i 1895, The Birmingham News. Avisen fortsatte med at vokse og nåede et oplag på 17.000 i 1909.

Standhaftigt progressiv i sin politiske holdning, støttede News en straight-billet demokrat platform i valget sæsoner og kæmpede progressive årsager såsom forbud. The News førte trommehvirvel for "Større Birmingham" bevægelse for at annektere forstæder samfund. Den succesfulde kampagne forårsagede befolkningen i byen Birmingham at vokse fra 40.000 i 1900 til 138.685 i 1910, på hvilket tidspunkt Birmingham var den tredje største by i Syd. Samme år, Rhodes døde, og blev efterfulgt af sin vicepræsident og general manager, Victor H. Hanson.

Hanson, kun 33 år gammel, var allerede en dygtig journalist, der har 11 år grundlagde byen Item i Macon, Georgia, som han solgte fire år senere for $ 2.500. Hanson hjalp modernisere avisens format, tone og drift og overså en stigning i abonnementer fra 18.000 i 1910 til 40.000 i 1914, da han modigt hævdede titlen "The South s Greatest Avis". I direkte konkurrence med om morgenen Age-Herald, News begyndte en søndag udgave i 1912.

I 1917 flyttede News til en ny seks-etagers Jacobean-stil kontorbygning på hjørnet af 4th Avenue North og 22nd Street. På tidspunktet for flytningen, News offentliggjorde denne udtalelse: "The News er stolt af sit nye hjem, og mener, at det at være den smukkeste og bedst udstyrede i hele Syd Forlag fra andre byer har været så venlig at sige, at ingen steder i. Landet var der en mere passende, bekvem og effektiv avis anlæg. Mange tusinde dollars er blevet brugt med det formål for øje. "

Et år senere papiret gjort god brug af sin nye plads ved at købe den rivaliserende Birmingham Ledger, øge størrelsen af ​​dets personale til 748 og dens cirkulation til 60.000.

I 1927 blev Birmingham Age-Herald solgt til Hanson, der fortsatte offentliggøre begge papirer. I 1950 Scripps-Howard, som allerede ejede Birmingham Post, købte Age-Herald, men indgik et joint driftsaftale, der flyttede den nye Birmingham Post-Herald ind i bygningen Birmingham News. Nyheder presse udskrives både papirer og håndteres reklame og abonnementer salg, mens de redaktionelle og rapportering stabe forblev uafhængig. Aftalen varede indtil Post-Herald ophørte offentliggørelse i september 2005, forlader News som Birminghams eneste dagblad.

I 1956, den Hanson familien solgte Nyheder til SI Newhouse Sr. s Advance Publications i New York for $ 18 millioner dollars, den største sum, der var blevet betalt på tidspunktet for en daglig avis. Den privatejede Advance fortsætter med at eje News samt The Huntsville Times og Mobile Press-Register, de tre største aviser i Alabama, samt deres fælles hjemmeside, al.com.

I 1997 Nyheder Firma skiftede morgen og aften publikationer, hvilket gør News morgenavisen og Post-Herald aften papir. Dette træk styrkede News s fremtrædende rolle som morgen papirer var normen.

Den 10. august 2006 News klippede snoren på deres nye hovedkvarter bygning på tværs 4th Avenue fra deres 1917 anlæg. De $ 25 millioner, 4-etagers, 110.000 kvadratmeter store mursten og kalksten bygning, tegnet af Williams-Blackstock Arkitekter, låner flere detaljer fra den ældre bygning og er dramatisk gennemskæres af et glas atrium. 1917 Bygningen blev revet ned i 2008 for at gøre plads til en overflade parkeringsplads betjener ansatte i papiret. Partiet er mellem den nye kontorbygning, og det anlæg, der huser Birmingham News presser. Den 22 JAN 2013 annoncerede Alabama Media Group, det solgte bygningen, siger den højteknologiske, moderne og åbent anlæg var ikke befordrende for sine digitale første, print-sidste operationer.

I 2009 blev Advance Publikationer 'tre Alabama aviser organiseret i Advance Alabama Group, ledes af Ricky Mathews, udgiver af Mobile avis. Selvom Advance havde ejet Nyheder siden 1956, at Hanson familien fortsatte med at køre virksomheden frem til december 1, 2009, da Victor H. Hanson III, pensioneret i en alder af 52. Hanson blev erstattet af Pam Siddall, tidligere udgiver af The Wichita Eagle og The Columbus Ledger-Enquirer.

Birmingham News fastholdt bureauer i Montgomery og Washington, DC Washington bureau blev lukket i september 2012, hvor ejerne besluttede dækning af Alabama interesser i Washington var hverken lokale eller vigtigt for sine kunder.

Birmingham News flyttede ud af sin bygning 2006 i 2014, efter dets ejere skære offentliggørelse og kunne ikke længere råd til at besætte den store bygning. The News flyttede ind i en renoveret gammel pakhus et par blokke væk, med bygningen 2006 om markedet, men uden en køber.

Statistik og fakta

Birmingham News i 1888 omkostninger i gennemsnit 5,00 $ om året and.25 i tre måneder, i forhold til 2013, hvor det koster $ 35,00 for tretten uger. Mellem 1888 og 1895 er det sprang fra kun 18.000 abonnenter til 40.000. Dette spring skyldes ikke kun en blomstrende by, men også en stigning i læse- satser og en middelklasse, der voksede med stigende antal af blue-collar job med stigende udvikling af ressourcer som kul og bomuld.

Det lange løb af Birmingham News betyder, at det kan betragtes som en pålidelig primær dokument, der afspejler alle de ændringer, der er sket inden for Birmingham, begyndende kun 17 år efter at byen begyndte at udvikle sig. Folk kan se avisen hele vejen fra første emne, herunder dens reklamer for lokale virksomheder, på mikrofilm i Birminghams centrum Public Library.

Annoncer, der begyndte i Birmingham News omfatter Saks Fifth Avenue, Strygejern By købmandsvarer, og Caheen.

Print-udgave nedskæringer

Den 24. maj 2012, Advance Publications meddelt, at dets tre Alabama aviser vil gøre op med print udgaver på mandage, tirsdage, torsdage og lørdage. Flytningen var et resultat af det fortsatte fald i reklameindtægter og cirkulation for sine traditionelle trykte produkter. The Move steder øget vægt på deres hjemmeside, al.com, og reorganiserer Alabama egenskaberne i to selskaber: Alabama Media Group, det redaktionelle og reklame side; og Advance Central Services Alabama, der håndterer produktion, distribution og service back-office.

Ændringerne trådte i kraft den 1. oktober 2012, hvilket gør Birmingham den næststørste by i USA til ikke at blive betjent af et dagblad; New Orleans blev den største samme dag. New Orleans mistet denne tvivlsomme ære, når Baton Rouge daglige avis, The Advocate, begyndte offentliggørelsen af ​​en daglig udgave i New Orleans; yderligere, den 23. april 2013 The Times-Picayune genoptog daglig publikation med en tabloid udgave kaldet "TP Street" sælges kun gennem kiosker og forhandlere. Med disse to bevægelser, Birmingham blev den største by i landet uden sin egen avis.

Honors

I 1991 Ron Casey, Harold Jackson og Joey Kennedy fik en Pulitzer Prize til redaktionelt Skrivning for deres redaktionelle kampagne analysere uligheder i Alabama skattesystem og foreslå nødvendige reformer.

I 2006 ansatte fotograf Bernard Troncale tog toppen udmærkelse ved Society of Professional Journalister 'Green eyeshade Awards for hans arbejde på en serie om AIDS i Afrika.

I 2006 News redaktionen var finalister til anden Pulitzer til redaktionelt Skrivning for en række ledere vende avisens mangeårige støtte af dødsstraf. Samme år papiret vandt to priser of Excellence fra Society for News Design for avisens samlede grafisk layout.

I 2007 vandt reporter Brett Blackledge Pulitzer-prisen for Investigative Reporting for sin serie af artikler udsætter korruption i Alabama toårige kollegium system.

  0   0
Forrige artikel Daniel Ayala Pérez
Næste artikel Bomuld bælte jernbane

Kommentarer - 0

Ingen kommentar

Tilføj en kommentar

smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile
Tegn tilbage: 3000
captcha